Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi
Cum comand online
Online cumperi rapid şi în siguranţă, fără a pierde timp cu deplasarea. Nu trebuie decât să urmezi câţiva paşi simpli. Iată câteva detalii despre fiecare etapă:
Caută produsul dorit
Poţi căuta un produs direct în câmpul special de căutare,
sau navigând în categoriile de produse din meniul orizontal, imediat sub logo.
Odată ce ai ajuns cu prompter-ul peste oricare din categorii, sub acestea vor apărea subcategoriile aferente, dându-ţi posibilitatea rafinării criteriile de căutare.
Odată ce te-ai hotărât, poţi acţiona unul din cele două butoane "Cumpara" - pentru cumpăra, fără a mai pierde timpul, produsul dorit sau, pentru a adăuga mai multe produse în coşul de cumpărături apăsând butonul “Adauga în coş”
Poţi adăuga în coş produse, din categorii diferite.
După adăugarea fiecărui produs, eşti direcţionat automat în coşul de cumpărături, unde poţi revedea lista produselor pe care le-ai ales (aici) , să actualizezi cantitatea sau să renunţi la unul sau toate produsele selectate. Pentru a renunţa la unul din produse, apasă x-ul pe fond negru din partea stângă de sus a produsului respectiv. Pentru a renunţa la toate produsele din coş, apasă butonul “Goleşte coş cumpărături.
Detalii de facturare şi livrare comandă
După revizuire produselor dorite din coşul de cumpărături, trebuie să completezi detele necesare obţinerii preţului estimativ al transportului şi acţionezi butonul “Obţine oferta”, acţiune care va duce la includerea preţului de transport în total comandă.
După obţinerea şi includerea în total a preţului de transport, apasă butonul “Continuare către finalizare comandă”. Asta te va directiona către finalizarea comenzii
După completarea informaţiilor de facturare (câmpurile marcate cu steluţe sunt obligatorii), alege metoda de livrare şi apoi alege metoda de plată. La sfârşit, apasă butonul "Plasează comandă" care, dacă ai ales plata online, te va conduce spre procesatorul de plăţi.
Important! Verifică detaliile produselor pe care le-ai selectat pentru algerea modalităţii de plată. Unele produse care nu vor putea fi livrate decât după încasarea contravalorii acestora.
În cazul în care produsul pe care ţi-l doreşti nu mai este în stoc, te rugan să contactezi telephonic sau prin e-mail precizând denumirea şi codul produsului, numele tău întreg şi detaliile de contact (adresă, număr de telefon şi adresă de e-mail). Un reprezentant al nostru va lua legătura cu tine şi-ţi va transmite detalii privind termenul în care poate fi livrat produsul pe care îl doreşti.
NB!
Transmiterea comenzii înseamnă că ai citit şi ai acceptat Termenii şi Condiţiile stilulcasei.ro înainte de a trimite comanda.